6.7.17

Kaver



Sembilan pilihan kaver tak jadi untok novel Balachi. Akhirnya, desainer pilih kaver seperti yang anda lihat di bahagian tepi blog ni. Ada juga aku kasi cadangan, mujurlah tak diterima. Mengarut sangat. Haha.

Apa pun, antara semua kaver novel aku yang dah publish, aku paling suka Balachi ni. Ala-ala kever komik superhero, gitu.

Kalau kau terbaca entri ni, dan mau beli novel ni siap tandatangan, whatsapp saja nombor ini, 019-811-94-76. Selagi ada stok di tangan aku. Tapi tu lah, kalau kau duduk malaya sana, dan aku pula di borneo utara, harganya RM30 sebab cas poslajunya mahal. Kalau kau duduk area Sabah ni saja, bolehlah RM20-25 macam tu. Aku pun dah lama geram juga cas poslaju cecah RM11 kalau pos merentas sempadan negeri ni.

Sedikit sinopsis, cerita Balachi ni pasal sebuah episod hidup seorang pemuda sebaya aku yang menjadi orang kepercayaan seorang taikun yang sibuk nak jadi politikus. Secara tak disengajakan (mungkin), watak utama terjebak dalam persekongkolan  sebuah  kumpulan pemuisi bawah tanah yang telah terpengaruh dengan rancangan gila lelaki bernama Mokhtar.

No comments: